Договір між Покупцем і Продавцем може бути укладений двома способами.
Покупець має право перед розміщенням замовлення обговорити з Продавцем будь-які положення договору, в тому числі ті, що змінюють положення наведених нижче регламентів. Такі переговори повинні бути проведені в письмовій формі та надіслані на адресу Продавця (Watchard, Al. Witosa 31 lok. 108 [Panorama Gallery], 00-710 Warsaw або на електронну адресу info@watchard.com.ua).
Покупець має право перед розміщенням замовлення обговорити з Продавцем будь-які положення договору.
У випадку, якщо Покупець відмовляється від можливості укласти договір шляхом індивідуальних переговорів, застосовуються наступні правила та відповідні положення законодавства.
1. поштова адреса - ім'я та прізвище або назва установи, місцезнаходження в населеному пункті (у випадку населеного пункту, поділеного на вулиці: вулиця, номер будинку, номер квартири або приміщення; у випадку населеного пункту, не поділеного на вулиці: назва населеного пункту та номер об'єкта нерухомості), поштовий індекс та населений пункт.
2. адреса подання заяви:
Watchard.com.ua, Al. Witosa 31 lok 108 (Галерея "Панорама"), 00-710 Варшава.
3. вартість доставки - у разі доставки в межах Польщі доставка завжди безкоштовна. Інформацію про доставку можна знайти на сайті https://watchard.com.ua/bezkosztovna-dostavka.
4. контактні дані:
Watchard
Al. Witosa 31 lok 108 (Panorama Gallery)
00-710 Warsaw
info@watchard.com.ua
801 554 747
22 642 89 42
5. доставка - вид транспортної послуги разом з перевізником та вартістю (0zł) описаний на: https://watchard.com.ua/bezkosztovna-dostavka
6. Підтвердження покупки - рахунок-фактура, рахунок або квитанція, видана відповідно до Закону про податок на додану вартість від 11 березня 2004 року з наступними змінами та доповненнями та інших чинних законодавчих актів.
7) Картка товару - окрема підсторінка магазину, що містить інформацію про окремий товар.
8) Покупець - повнолітня фізична особа з повною дієздатністю, юридична особа або організаційна одиниця без статусу юридичної особи, але з правоздатністю, що здійснює у Продавця покупку, безпосередньо пов'язану з їх підприємницькою або професійною діяльністю.
9) ГК - Кодекс цивільного права.
9. Цивільний кодекс - Закон про Цивільний кодекс від 23 квітня 1964 року зі змінами та доповненнями.
10. Кодекс доброчесної практики - сукупність правил поведінки та, зокрема, етичних і професійних стандартів, про які йдеться у ст. 2 п. 5 Закону "Про протидію корупції". 5 Закону "Про протидію недобросовісній ринковій практиці" від 23 серпня 2007 року зі змінами та доповненнями.
10.
11. Споживач - повнолітня фізична особа, яка має повну дієздатність, що здійснює покупку у Продавця, безпосередньо не пов'язану з її підприємницькою або професійною діяльністю.
12. Кошик - перелік товарів, сформований із запропонованих в магазині товарів на основі вибору Покупця.
13. Покупець - як Споживач, так і Замовник.
14. місце доставки товарів - поштова адреса або пункт видачі, вказаний в замовленні Покупцем.
15. момент доставки товару - момент, в який Покупець або третя особа, вказана Покупцем для отримання, вступає у володіння товаром.
16. оплата - спосіб оплати предмета договору та доставки, вказаний на сайті https://watchard.com.ua/formi-ta-vartist-dostavki.
17. закон про захист прав споживачів - Закон про захист прав споживачів від 30 травня 2014 року.
18. товар - мінімальна і неподільна кількість товару, що може бути предметом замовлення, яка наводиться в магазині Продавця як одиниця виміру при визначенні його ціни (ціна/одиниця).
19. предмет договору - продукція та поставка, які є предметом договору.
20. предмет - предмет договору.
21. пункт самовивозу - місце доставки товару, що не є поштовою адресою, вказане в переліку, наданому Продавцем в магазині.
22. товар - рухома річ, яка може бути або є предметом договору.
23. магазин - інтернет-сервіс, доступний на сайті Watchard.com.ua, за допомогою якого Покупець може зробити замовлення.
24. Продавець:
Watchard.com.ua
Належить компанії 57 Concepts Sp. z o.o. Sp. k.
Al. Witosa 31, lok. 115
00-710 Warsaw
NIP: 951-231-70-93, REGON: 142486550
зареєстровано та видно в Національному судовому реєстрі (KRS) під номером: 0000360416
БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК: 02 1160 2202 0000 0001 6777 4005
25. система - сукупність взаємодіючих ІТ-пристроїв та програмного забезпечення, що забезпечує обробку та зберігання, а також передачу та отримання даних через телекомунікаційні мережі за допомогою кінцевого пристрою, що відповідає типу мережі, яку зазвичай називають Інтернетом.
26. термін виконання - кількість годин або робочих днів, зазначена в специфікації товару.
27. договір - договір, укладений поза приміщенням або на відстані в розумінні Закону про права споживачів від 30 травня 2014 року у випадку Споживачів і договір купівлі-продажу в розумінні статті 535 Цивільного кодексу від 23 квітня 1964 року у випадку Покупців.
28. дефект - як фізичний дефект, так і юридичний дефект.
29. фізичний недолік - невідповідність проданої речі умовам договору, і зокрема, якщо річ:
30. юридичний дефект - ситуація, коли річ, що продається, є власністю третьої особи або обтяжена правом третьої особи, або коли обмеження на користування або розпорядження річчю випливає з рішення або постанови компетентного органу.
31. Замовлення - волевиявлення Покупця, зроблене через магазин, що однозначно визначає: вид і кількість товару; вид доставки; вид оплати; місце доставки товару, дані Покупця і спрямоване безпосередньо на укладення договору між Покупцем і Продавцем.
1. договір укладається польською мовою, відповідно до польського законодавства та цих правил.
2. Місце поставки товару повинно знаходитися на території Республіки Польща.
3. Продавець зобов'язаний і зобов'язується надавати послуги і поставляти товари без дефектів.
4. Усі ціни, вказані Продавцем, виражені в польській валюті і є цінами-брутто (включаючи ПДВ). Ціни на товари не включають вартість доставки, яка вказана в прейскуранті на доставку.
5. Всі строки обчислюються відповідно до статті 111 Цивільного кодексу, тобто строк, визначений днями, закінчується зі спливом останнього дня, а якщо початком строку, визначеного днями, є певна подія, то день, в який відбулася ця подія, не береться до уваги при обчисленні строку.
6. підтвердження, доступ, фіксація, збереження всіх істотних умов договору для майбутнього доступу до такої інформації здійснюється у формі:
7. Продавець інформує про відомі гарантії, надані третіми особами на товари в магазині.
8. Продавець не стягує жодної плати за спілкування з ним за допомогою засобів дистанційного зв'язку, а Покупець несе витрати на це в розмірі, що випливає з договору, укладеного ним з третьою особою, яка надає йому конкретну послугу, що дозволяє здійснювати дистанційне спілкування.
9. Продавець гарантує Покупцеві, який використовує систему, що магазин працює коректно в наступних браузерах: IE версії 7 або пізнішої, FireFox версії 3 або пізнішої, Opera версії 9 або пізнішої, Chrome версії 10 або пізнішої, Safari з встановленими останніми версіями JAVA і FLASH, на екранах з роздільною здатністю по горизонталі вище 1024 px. Використання стороннього програмного забезпечення, що впливає на роботу і функціональність наступних браузерів: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari, може вплинути на правильне відображення магазину, тому для отримання повної функціональності магазину Watchard.com.ua слід відключити їх усі.
10. Покупець може скористатися опцією запам'ятовування його даних магазином, щоб полегшити процес розміщення наступного замовлення. Для цього Покупець повинен надати логін і пароль, необхідні для доступу до свого облікового запису. Логін і пароль - це рядок символів, встановлений Покупцем, який зобов'язаний зберігати їх в таємниці і захищати від несанкціонованого доступу третіх осіб. Покупець має можливість у будь-який час переглянути, виправити, оновити свої дані та видалити свій обліковий запис у магазині.
11. Продавець дотримується кодексу належної практики.
12. Зміст і зображення, представлені в Магазині за адресою www.watchard.com.ua, є промисловою власністю підприємця і захищені авторським правом.
1. Замовлення можуть бути оформлені 24 години на добу.
2. Для того, щоб оформити замовлення, Покупець повинен виконати як мінімум наступні дії, деякі з яких можуть повторюватися кілька разів:
3. договір зі Споживачем укладається в момент оформлення замовлення.
4. Виконання замовлення Споживача, оплаченого післяплатою, відбувається негайно, а замовлення, оплаченого банківським переказом або через електронну платіжну систему, відбувається після зарахування платежу Споживача на рахунок Продавця, що повинно відбутися протягом 30 днів з моменту розміщення замовлення, крім випадків, коли Споживач не зміг виконати виконання не з власної вини і повідомив про це Продавця.
5. Договір зі споживачем укладається після прийняття замовлення Продавцем, про що Продавець повинен повідомити споживача протягом 48 годин з моменту розміщення замовлення.
6. У разі, якщо неможливо виконати частину або все Замовлення, Продавець без зайвих затримок (електронною поштою або по телефону): a) поінформує Покупця про анулювання Замовлення в повному обсязі (Замовлення в такому випадку вважається не оформленим) або b) запропонує Покупцеві анулювати Замовлення в тій частині, в якій його виконання є неможливим. Якщо Покупець обирає цей варіант, то предметом Договору купівлі-продажу є Товари, які охоплюються частиною Замовлення, що залишилася (частина Замовлення, яка не може бути виконана, вважається не оформленою).
7. Протягом 2 (двох) послідовних днів після отримання пропозиції Продавця частково анулювати Замовлення, Покупець може підтвердити Продавцю у відповідній формі (наприклад, електронною поштою) свою згоду на часткове анулювання Замовлення. Якщо Клієнт не надасть Продавцю відповідне підтвердження протягом цього терміну, відповідне Замовлення буде вважатися повністю анульованим Користувачем.
8. Виконання замовлення Покупця, оплаченого післяплатою, відбувається відразу після укладення договору, а замовлення, оплаченого банківським переказом або через електронну платіжну систему, після укладення договору і зарахування платежу Покупця на рахунок Продавця.
9. Виконання замовлення Покупця може бути поставлено в залежність від оплати всієї або частини вартості замовлення або отримання ліміту торгового кредиту в розмірі не менше вартості замовлення або згоди Продавця на відправку замовлення післяплатою (з оплатою при доставці).
10. Предмет договору повинен бути відправлений протягом терміну, зазначеного в картці товару, а для замовлень, що складаються з декількох товарів, протягом найдовшого терміну, зазначеного в картках товарів. Перебіг строку починається з моменту виконання замовлення.
11. Придбаний предмет договору буде відправлений разом з обраним Покупцем документом про продаж обраним Покупцем способом доставки до місця доставки, вказаного Покупцем у замовленні, разом з доданими додатками, зазначеними в §2 п. 6b.
1. Магазин Watchard.com.ua надає Споживачеві стандартний термін дії права на відмову від товару без пояснення причин і без понесення витрат, за винятком витрат, зазначених у ст. 33, ст. 34 Закону про захист прав споживачів, від 14 днів до 100 днів з моменту видачі товару, а для дотримання терміну достатньо надіслати заяву до його закінчення.
Заява про відмову від договору може бути подана Споживачем на бланку, зразок якого додається як додаток № 2 до Закону про захист прав споживачів, на бланку, доступному за адресою Бланк заяви про відмову від договору або в іншій формі відповідно до Закону про захист прав споживачів.3. Продавець зобов'язаний негайно підтвердити Споживачеві електронною поштою (вказаною при укладенні договору та іншою, якщо це передбачено в поданій заяві) отримання заяви про відмову від договору.
4. У разі відмови від договору договір вважається неукладеним.
5. Споживач зобов'язаний повернути товар Продавцю негайно, але не пізніше 100 днів від дня, коли він відмовився від договору. Відправлення товару до закінчення цього терміну є достатнім для дотримання терміну.
6. Споживач зобов'язаний повернути товар, що є предметом договору, від якого він відмовився, за свій рахунок і на свій ризик.
7. Споживач несе відповідальність за будь-яке зменшення вартості товару, що є предметом договору, внаслідок його використання понад міру, необхідну для з'ясування характеру, характеристик та функціонування товару.
8. Продавець зобов'язаний негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів з дня отримання поданої споживачем заяви про відмову від договору, повернути споживачеві всі здійснені ним платежі, в тому числі витрати на доставку речі, а якщо споживач вибрав спосіб доставки, відмінний від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого продавцем, продавець не повертає споживачеві додаткові витрати відповідно до статті 33 Закону про захист прав споживачів.
9. Продавець повертає платіж за допомогою того ж способу оплати, який використовував Споживач, якщо тільки Споживач прямо не погодився на інший спосіб оплати, який не передбачає жодних витрат для Споживача.
10. Продавець може утримати відшкодування отриманого від Споживача платежу до тих пір, поки він не отримає товар назад або поки Споживач не надасть докази його повернення, залежно від того, яка подія відбудеться раніше.
11. Споживач несе тільки прямі витрати, пов'язані з поверненням Продукту. Продавець може запропонувати Споживачеві збір повернених Товарів Продавцем від Споживача в рамках рекламної акції.
12. Споживач не несе витрат на постачання цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, якщо Споживач не дав згоди на виконання до закінчення періоду відмови або не був поінформований про втрату свого права на відмову під час надання такої згоди, або продавець не надав підтвердження відповідно до статті 15 (1) та статті 21 (1) Закону про захист прав споживачів.
13. Право на відмову від договору, про яке йдеться в абзаці 4 п. 5, не поширюється на купівлю товару, виготовленого відповідно до індивідуальних потреб і замовлень клієнта (наприклад, товару з можливістю гравіювання).
1. На товари, що продаються Магазином, поширюється гарантія, надана виробником або дистриб'ютором. Гарантійні права повинні реалізовуватися відповідно до умов і положень, викладених у гарантійному талоні. Для отримання додаткової інформації про гарантію, будь ласка, зв'яжіться з нашим магазином.
2. У випадку товару, на який виробник або дистриб'ютор надав гарантію, клієнт може пред'явити претензію на товар з дефектами:
3. У разі прийняття до уваги наявності дефекту, Магазин замінить дефектний товар на бездефектний або усуне дефект згідно з вимогою Клієнта, якщо тільки виконання способу, зазначеного Клієнтом, не є неможливим або не вимагатиме непропорційних витрат.
1. Продавець несе відповідальність перед Покупцем, якщо проданий товар має фізичний або юридичний дефект (гарантія), де фізичний дефект - це невідповідність поставленого товару умовам договору. Покупець має право подати претензію протягом 2 (двох) років з моменту передачі йому відповідного товару Продавцем.
2. Продавець зобов'язаний протягом чотирнадцяти календарних днів відповісти на скаргу Покупця та повідомити Покупця про подальші дії.
3. Для того, щоб Продавець розглянув скаргу, Клієнт повинен доставити рекламований товар(и) разом із підтвердженням придбання цього товару(ів) Компанії та описом скарги (зразок документа про скаргу можна знайти на зворотному боці рахунку-фактури).
4. Якщо рекламація розглядається на користь Клієнта - Продавець зобов'язаний негайно замінити дефектний товар на бездефектний або усунути дефект. Це не впливає на можливість Клієнта подати заяву про зниження ціни або розірвання договору відповідно до чинного законодавства. У разі неможливості заміни товару, усунення дефекту товару або зменшення ціни Продавець зобов'язаний негайно повернути належну суму відповідно до чинного законодавства.
1. розпорядником баз персональних даних, наданих споживачами магазину, є Продавець.
2. надання персональних даних Покупцем є добровільним. Ненадання даних може призвести до неможливості завершення покупки.
3. Адміністратор використовує відповідні організаційні та технічні заходи для забезпечення належного захисту під час обробки персональних даних.
4. Як правило, в залежності від використання конкретних функціональних можливостей магазину, Клієнт має право подати скаргу до органу, компетентного у сфері захисту персональних даних, право на заперечення, право на доступ до своїх персональних даних, вимагати їх виправлення, видалення, обмеження обробки та перенесення даних.
5. Детальні правила збору, обробки та зберігання персональних даних, що використовуються для виконання замовлень магазином, викладені в Політиці конфіденційності, з якою можна ознайомитись за посиланням: https://watchard.com.ua/privacy-policy-cookie-restriction-mode
1. Ніщо в цих умовах не має на меті порушити права Покупця. Воно також не може бути витлумачено таким чином, оскільки в разі невідповідності будь-якої частини правил чинному законодавству Продавець заявляє про свою абсолютну відповідність і застосування цього законодавства замість оспорюваного положення правил.
2. Зареєстровані Покупці будуть повідомлені про зміни в правилах та їх обсязі електронною поштою (на електронну пошту, вказану при реєстрації або оформленні замовлення). Повідомлення буде надіслано щонайменше за 30 днів до того, як нові правила набудуть чинності. Зміни будуть внесені з метою адаптації правил до поточного правового статусу.
3. Поточна версія умов завжди доступна Покупцеві на вкладці "Умови" (https://watchard.com.ua/regulamin-zakupow). Під час виконання замовлення та протягом усього періоду післяпродажного обслуговування Покупець зобов'язаний дотримуватися положень, прийнятих Покупцем при оформленні замовлення. За винятком випадків, коли Споживач вважає їх менш вигідними, ніж чинні, і повідомляє Продавця про вибір чинних, якщо це можливо.
4. У питаннях, не передбачених цими умовами, застосовуються відповідні положення чинного законодавства. Спори, за бажанням Споживача, вирішуються шляхом примирення в Воєводській інспекції торгової інспекції або в арбітражному суді при Воєводській інспекції торгової інспекції, або за допомогою еквівалентних і законних методів досудового або позасудового врегулювання спорів, зазначених Споживачем. В крайньому випадку, справа вирішується судом місцевої та матеріальної юрисдикції.
Версія 2.2 (Варшава, 24.05.2018)